کلاب‌هاوس، اتاق‌هایی برای بیشتر (بهتر) شنیدن!

ادداشتی از من در ضمیمه‌ی هفتگی روزنامه‌ی ایران (ایران جمعه) با موضوع چهار هفته تجربه‌ی نخست عضویت در کلاب‌هاوس امروز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد؛ یادداشت‌های خواندنی خوبی از دوستان رسانه‌ای‌ام در این ضمیمه چاپ شده است.
🎙🏡
کلاب‌هاوس یک رسانه‌ی اجتماعی‌ست که با پیوند دادن ابزارهای ارتباط زنده‌ در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای صوتی، پلتفرمی شده برای گفتگو، معرفی افراد به یکدیگر و از همه مهم‌تر، شنیده شدن صداهای ناشنیده در کهکشان ارتباطی ما (همگان)؛ برنده‌های بازی زنده‌ی کلاب‌هاوس، تاثیرگذارها (اینفلوئنسرها)، سلبریتی‌ها (افراد مشهور، به‌ویژه فعالان رسانه‌های رسمی و دیگر دسته‌ها همچون فعالان سیاسی، چهره‌های فرهنگی و … خواهند بود. کلاب‌هاوس دارد فرایند واقعی‌تر شدن ارتباطات میان‌فردی را در میان کاربران‌ش، با هر میزانی از سواد رسانه‌ای و اثرگذاری‌شان بر شبکه‌ی ارتباطات، انجام می‌دهد. بازی‌ای که از استارتاپ کلا‌ب‌هاوس شروع شده است و حالا این بلاگ‌نویسی زنده‌ی صوتی در توییتر با توییتر اسپیس و هم‌زمان تلگرام و واتس‌اپ ادامه خواهد یافت.

متن کامل یادداشت و لینک دانلود ضمیمه‌ی هفتگی را در لینکدین و وبلاگ من‌‌ «جلال سمیعی؛ درباره‌ی استراتژی محتوا، رسانه و ارتباطات» می‌توانید ببینید. از میترا فردوسی عزیز برای گردآوری پرونده ممنونم.
https://www.irannewspaper.ir/?nid=7598&type=1#download
https://www.linkedin.com/posts/jalalsamiee_clubhouse-clubhouseapp-socialmedia-activity-6785834138864779265-NfPw