نمایش و نقد « کتاب قانون» در تالار اندیشه

فیلم سینمایی « کتاب قانون» پس از نمایش در تالار اندیشه حوزه هنری،با حضور مازیار میری(کارگردان) و حسین معززی‌نیا (منتقد)دوشنبه ۱۷ اسفند نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در یکی دیگر از سلسله نشست‌های « نور، صدا، دوربین، خنده»، فیلم سینمایی « کتاب قانون» که به تازگی اکران شده است، نمایش داده خواهد شد. این فیلم داستان طنزآمیز یک کارمند عالی رتبه دولتی است که در ماموریتش به لبنان به دختری مسیحی دل می‌بندد و تصمیم آنها برای ازدواج، حواشی زیادی در خانواده‌اش ایجاد می‌کند. این فیلم را مازیار میری در سال ۸۷ و با فیلم نامه‌ای از محمدرحمانیان ساخته شده است. گفتنی است، به همت دفتر طنز حوزه هنری، این فیلم ساعت ۱۶ نمایش داده می‌شود و از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره ۲ تالار اندیشه نقد و بررسی می شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایش و نقد « کتاب قانون» در تالار اندیشه»

  1. ندیده رسام

    در حدی نیست که دربارش صحبت کرد. حلا یک چیزه جالبتر… من تلویزیون چسبیده به تختم، در واقعه به سورتم. دیروزچشمام باز نمی کردم که خواب از چشم نپره.سداتو شنیدم ، از لای چشام که مثل چینی ها شده بود، دیدمت..اوه اوه اوه ….. چقدر خوش تیپ شده بودی.چقدر لباس تیره بهت میاد. کت سال جدیدتو پوشیده بودی؟ یک پیش نهاد ، بلوز زیرشم تیره کنی خیلی بهتر می شه. نمی شه راجب آتیش گرفتن دستشویه ترن هم سحبت کنین؟ چو اونجا فقت آب و یک چیزه دیگه…

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.