حساب جلال سمیعی در کلاب‌هاوس و چند تجربه از این رسانه‌ی اجتماعی

چند هفته‌ای‌ می‌شود که رسانه‌ی اجتماعی کلاب‌هاوس (کلاب‌هوس هم می‌نویسند/می‌گویند) را با هیجان دنبال می‌کنم؛ جایی برای گفتن و شنیدن‌های زنده و واقعی‌تر از دیگر شبکه‌های اجتماعی، چون آن‌جا فعلا فقط رسانه‌ی صدا و سکوت است. پیشنهاد می‌کنم برای شنیدن و دنبال کردن افراد و برندهایی که تا الان یک‌سویه با شما در ارتباط بوده‌اند، آن‌جا با شنیدن و حتی گفتگو دنبال‌شان کنید.
کلاب‌هاوس به شما اجازه ایجاد کلاب (باشگاه) و اتاق‌ هایی با انتخاب سطح دسترسی کاربرها هم می‌دهد؛ برای مثال اگر مخاطب حرفه‌ای یا کتاب‌خوان هستید، کلاب‌ها و اتاق‌های متنوعی برای خواندن و شنیدن پیشنهادهای انتخاب و خواندن کتاب آن‌جا منتظر شما هستند؛ مثل کلاب #ازکتاب که به عنوان یکی از هم‌بنیان‌گذاران #استارتاپ ازکتاب آن را برای گفتگو با خوانندگان و مخاطبان، مشتریان، مولفان و مترجمان و تصویرگران، پدیدآورندگان و… دیگر اعضای اکوسیستم نشر و علاقمندان کتاب مانند پژوهشگران و ناشران و موزعان و… تمامی مخاطبان کتاب راه انداخته‌ام. مثل کلاب طنز فارسی در رسانه‌ها که قرار است در آن به مرور تاریخچه‌ی طنز در انواع رسانه‌های ایرانی بپردازیم.
توییتر هم با توییتراسپیس به رقابت با کلاب‌هاوس برخاسته است؛ امکان چت صوتی در تلگرام و واتس‌اپ هم در حال فعال شدن آزمایشی‌ست.

اکانت جلال سمیعی را در #توییتر و #لینکدین هم می‌توانید دنبال کنید.

جلال سمیعی در کلاب‌هاوس
https://www.joinclubhouse.com/@jalalsamiee

کلاب ازکتاب در کلاب‌هاوس
https://www.joinclubhouse.com/club/%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

کلاب طنز فارسی در رسانه‌ها
https://www.joinclubhouse.com/club/%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%D9%87

www.jsamiee.com
#linkedin #twitter #jalalsamiee #azketab #followers