وقتی بدون بررسی خون‌ پاک آریایی‌تان می‌جوشد!

دوستانم در فیس‌بوک این عکس و فحش‌هاش را برای من فرستاده‌اند و چند ساعتی‌ست دارم می‌خندم. در حالی که من اصلا از آذر ۹۰ در شبکه‌ی یک اجرا نداشته‌ام و این روزها هم در شبکه‌ی دو مفصل به وزارت بهداشت و باقی امدادبازها تاخته‌ام و حرکت مردمی اهدای خون برای زلزله‌زده‌های آذربایجان را بارها ستوده‌ام، انتساب این جمله‌ی مسخره به من با عکسی که از دو سال قبل من گذاشته‌اند، باعث شده که کلی فحش بخورم.

به عصبانیت مردم حق می‌دهم… صدا و سیما در ماجرای زلزله باخت… اما آیا جوشیدن خون پاک آریایی نباید باعث شود که اول موثق بودن یک خبر را بررسی کنید و بعد بجوشید؟

نگران مردمی هستم که تحقیر و فشارهای روانی و مالی دارد منطق‌شان را کم‌رنگ می‌کند.

6 دیدگاه دربارهٔ «وقتی بدون بررسی خون‌ پاک آریایی‌تان می‌جوشد!»

  1. آقا جلال کجایید. بابا کلی خوشحال شدم از این که وب سایت شما رو پیدا کردم… خوب به همین مناسبت هم شما زود زود آپ کنید تا حداقل اینروزا که از دیدن شما در تلویزیون محرومیم، بتونیم اینجا با شما ارتباط داشته باشیم.
    بقول یکی از دوستان که به طنز میگفت اگه مطلب واسه آپ کردن نداری یا وقتش نیست، با وجود من نگران نباش. ارسال مطلب به اقصی نقاط کشور با پیک (هزینه پیک بر عهده مشتری ست)

  2. متاسفانه ما ایرانی ها یا حداقل اکثر ما ایرانی عادت به زود قضاوت کردن داریم… شاید خود من هم یکی از اون ها باشم… ولی بهر حال ناخواسته عادت های زشتی رو داریم و بواسطه اون ها کارهایی رو انجام میدیم که در نهایت به شرمساری خودمون منجر میشه…..
    شما خودتو ناراحت نکن…
    اینا همه رو ول کن. شما یکی از کاراکتر های طنزپردازی بودید که مورد علاقه من بود. نمیدونم چرا. شاید نوع انتقاد های شما، نوع دیدگاه شما همونطور هست که من دوست دارم….
    بهر حال خوشحالم که وب سایت شما رو پیدا کردم. خوشحال میشم که به من هم سر بزنید…

  3. فرهاد تمدن

    حالم بده آقا جلال!
    ۱۲۰ نفربعلاوه …. را باهم پاگشا کردند در حد المپیک لندن… تو ام حالت بده؟…این همه هزینه کدام یکی از مهره های ستون فقرات ملت را می ترکاند؟ مهره ۶؟ آخه مهره ششم خیلی مهمه…اگرچه دقدقه بعضی از وبلاگ نویسان “معتبر “این سرزمین پهناور جفت ۴ شبکه من و تو است.تفلک کچل شد از غصه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.