تا حدودی کذب محض است

مروری بر خبرهای هفته‌‌ی گذشته به شما نشان می‌دهد که دارند درست می کنند کلا؛ نمونه‌های آماری هم نشان می‌دهد که هر کس شکی در درستی آمار داشته باشد، لابد یک غرض و مرضی دارد؛ چون مسئولان همیشه راستش را گفته‌اند.

سوژه‌ی امروز هم این است که وزیر راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه‌ی بازدید خود از مصلای تهران گفته است: من ممنوع‌المصاحبه هستم، اما کفش‌هایم که واکس ندارد، نشان می‌دهد چقدر کار می‌کنم.

این ابتکار عمل در ارائه‌ی گزارش کار از سوی بالاترین مقام یک وزارتخانه می‌تواند به عنوان الگو برای سایر دستگاه‌های خدمتگزار استفاده شود و پیشنهادهای این ستون هم به شرح زیر است؛

_ معاون وزیر (…) در امور تکذیب و توجیه با نشان دادن درزهای زیر بغل پیراهنش افزود: همان طور که دوربین‌های شما نشان می‌دهد در سه ماه گذشته ما پیشرفت بزرگی در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران داشته‌ایم و ان‌شاء‌الله در نشست خبری بعدی از درزهای دیگری در سطوح بالاتر هم رونمایی خواهد شد.

_ سخنگوی سازمان (…) با اشاره به خوردگی‌های در عقب ماشین شخصی رئیس این سازمان تاکید کرد که دوندگی‌های مسئولان این سازمان برای حل معضلات مردم تا چپه شدن خودروها ادامه خواهد داشت و این سازمان تا آخرین خودرو از تعقیب حقوق مردم دست نخواهد کشید.

_ یک مقام آگاه در وزارت (…) در تماسی خودجوش با خبرنگار ما بدون هیچ مقدمه‌ای افزود: اگر برخی جریانات بخواهند همچنان به شیطنت خود و هجوم به ایشان به عنوان وزیر خدمتگزار و صبور ما ادامه بدهند، ما آشپزخانه‌ی ایشان را در معرض دید عموم و قضاوت رسانه‌ها قرار خواهیم داد تا ببینند که ایشان حتی مدت‌هاست فرصت پختن و خوردن غذای گرم را در خانه ندارند و دائما دارند برای خدمت به مردم از بیرون غذا می‌گیرند. تماس مقام آگاه با گریه‌ی شدید وی ناتمام ماند.

_ روابط عمومی وزارت (…) و (…) اعلام کرد خبر مربوط به مردودی تنها دختر آقای وزیر به علت نداشتن شهریه تا حدودی کذب محض است.

7 دیدگاه دربارهٔ «تا حدودی کذب محض است»

  1. سلام
    🙂
    اجرا تون رو در برنامه ی “خونه زندگی”می بینم…
    ساعتش خوبه و شما هم که دیگه لازم به تکرار نیست من طنز در کلامتون رو خیلی دوست دارم.

    یا علی

  2. سلام، اسم بخشی که در برنامه خونه زندگی شبکه ۲ اجرا می کنید چیه و دقیقا چه ساعتی پخش میشه؟ اطلاع رسانی کنید لطفا!

  3. 🙂
    سلام
    تولد عید شما مبارک..
    بسیار بسیار خوشحالم که امروز دیدم زنده پخش شدید
    هنوز جلال سمیعی هستید و متاهل…

    امید وارم برنامه های عالی یی برایمان داشته باشید
    شاد باشید…

  4. سلام آقا خوبین انشاالله
    الان دقیقا شما رو کجا باید ببینیم یا بشنویم؟ البته به جز آپارات!!!
    زمان پخش برنامه های رادیویی و تیلیفیزیونیتونو میخام بدونم…

  5. يارانه بگير

    سلام.استاد .امیدوارم که این خوره وبلاگ نویسی ازت بیرون نره و برامون باز هم بنویسی.نترس فوقش میری پیش احمد و بچه های دیگه.ما هم که اون موقع به یادتیم فقط .هر کاری که بتونیم برای یادت انجام میدیم.
    جوادشون و دوستان.

  6. فرهاد تمدن

    سلام شازده جلال
    از بیرون که به این منطقه جغرافیایی نگاه میکنی شبیه آلیس در سرزمین عجایب می ماند که هیچ چیز و هیچ کسی سر جایی که باید باشد نیست. و حرفهایی زده میشود که نیاید زده شود. یا حرفایی که که باید زده شود،زده نمی شود.
    جای بسیار عجیبی است. گویا در کره ای غیر از زمین زندگی می کنیم.
    خودم هم نمی دانم اصلا” چه گفتم . شاید بخاطر هوای بهار است، آخه هوای بهاری همیشه برام غم آور و دپرس کننده است.از تابستان هم که خشمگینم. می ماند پاییز که یکم منطقی تر شوم، فقط یکما!!! و زمستان که ” همچی آرومه من چقدر خوشحالم…”.
    خود دانی!!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.