#استراتژی_محتوا؛ زبان غیررسمی سازمان و برند _۷

برای بسیاری از سازمان‌ها و برندها و حتی افراد مشهور، رسانه‌ها ذاتا ترسناک‌اند! رسانه‌های آن‌لاین که دیگر غول مرحله‌ی آخرند و بسیاری‌شان درباره‌ی مضرات این شبکه‌های ویران‌گر نطقی طولانی آماده دارند.

اما واقعیت این است که دیگر مدت‌هاست حضور نداشتن در فضای مجازی به‌عنوان حوزه‌ی جدید انتشار محتوا و پیام، متاسفانه اجباری‌ست! گزاره‌ی مشهوری درباره‌ی آینده بود که اگر سواد استفاده از رایانه را نداشته باشید، به‌زودی بی‌سواد شمرده خواهید شد… این آینده مدت‌هاست که فرارسیده و حالا درباره‌ی حضور در اکوسیستم‌های حرفه‌ای این گزاره‌ی جدید وجود دارد: «اگر چهره‌ی معقول و حضور درستی در فضای آن‌لاین نداشته باشید، غیرحرفه‌ای شمرده خواهید شد!».

بسیاری از برندها و افراد برای شهرت و #برندینگ حرفه‌ای و موفقیت‌های تجاری توانسته‌اند از فرصت‌های ارزان و توفانی شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند؛ هم‌چنان که بسیاری از همین موفقیت‌ها یک‌شبه با یک اشتباه درونی یا ناتوانی در حل #بحران #روابط‌_عمومی و مدیریت #شایعات، سقوطی جدی داشته‌اند. #استراتژی_محتوا نقشه‌ی راه حضور هوشمندانه و پیش‌بینی بحران‌هاست. آیا شما تصویر درستی از خود در فضای آن‌لاین دارید؟

*

جلال سمیعی – استراتژیست محتوا

#PublicRelations #Branding #VerbalIdentity #