عیدی ما: توقف فعالیت‌های گروه اینترنتی هفت‌سنگ

(آن‌قدر دلم گرفته که هیچ توضیح اضافی‌ای ندارم بنویسم؛ فقط متاسفم برای این اتفاق که به هر دلیلی افتاده، برای گروه بی‌آزار هفت‌سنگ یک عیدی کم‌نظیر و تلخ بود.)

======

وب‌سایت مجله‌ی اینترنتی هفت‌سنگ به نشانی www.7sang.com در ماه جاری (اسفندماه ۱۳۸۸) فیلتر شده و دسترسی به آن از داخل ایران میسر نیست. با وجود پیگیری‌های اولیه انجام شده، تاکنون دلیل فیلتر شدن این سایت به طور رسمی و غیر رسمی به ما اعلام نشده است.

مجله‌ی هفت‌سنگ محور اصلی فعالیت‌های گروه اینترنتی هفت‌سنگ است. از آنجایی که دسترسی به وب‌سایت مجله در ایران به دلیل فیلترشدن ممکن نیست، گروه اینترنتی هفت‌سنگ با احترام به تمامی مخاطبان و همراهان خود اعلام می‌کند که از تاریخ بیست و هفتم اسفندماه ۱۳۸۸ همه‌ی فعالیت‌های این گروه اینترنتی متوقف شده و به حالت تعلیق در می‌آید.

گروه اینترنتی هفت‌سنگ از سال ۱۳۸۱ در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ادبی و هنری در فضای مجازی شروع به فعالیت کرد. راه‌اندازی وب‌سایت‌های فرهنگی، برگزاری بزرگ‌داشت‌هایی در فضای وب فارسی و نظرسنجی‌های اینترنتی از جمله اقدامات این گروه اینترنتی است.

راه‌اندازی سایت‌های مجله‌ی اینترنتی هفت‌سنگ، پایگاه اینترنتی سال بزرگ‌داشت مولانا، پایگاه اینترنتی یادبود قیصر امین‌پور، پایگاه اینترنتی یادبود نادر ابراهیمی، وب‌سایت انگلیسی مولانا جلال‌الدین، چهارگاه پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانی، دفتر شعر از بودن و سرودن و سایت نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای سال از جمله فعالیت‌های این گروه اینترنتی در سال‌های گذشته محسوب می‌شود.

گروه اینترنتی هفت‌سنگ همواره به فعالیت در چارچوب قوانین رسمی کشور پایبند بوده و همچنان از طریق مجاری قانونی پیگیر رفع فیلترینگ سایت مجله‌ی اینترنتی هفت‌سنگ خواهد بود.

۲۷ اسفندماه ۱۳۸۸
تحریریه‌ی هفت‌سنگ
www.7sang.ir

1 دیدگاه دربارهٔ «عیدی ما: توقف فعالیت‌های گروه اینترنتی هفت‌سنگ»

  1. چقدر بد
    واقعاً متاسف شدم
    به نظر می رسه کلاً کنترل فیلترینگ از دستشون خارج شده
    هرچند به نظر نمی رسه اینجوری عید خوبی داشته باشین
    اما سال نو مبارک
    به امید رفع کامل فیلترینگ یا حداقل فیلترینگ اصولی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.